Witajcie. Liście lecą, dzieci rosną, a mniej więcej rok temu o tej porze blog Rogaczek Kosmetycznych zaczął działać! Już rok czasu mam przyjemność pisać dla Was i przede wszystkim z Wami :) Bardzo cieszę się, że jesteście i udzielacie się na blogu - to chyba najlepsza nagroda. Chciałabym dziś skromnie, ale bardzo serdecznie podziękować - polecę banałem, ale bez Was to nie miałoby sensu! 314 obserwatorów, aktywnie komentujący i w końcu ponad 48tys. wyświetleń... to spełnienie blogowego marzenia :)

Urodziny to przyjemna impreza, bez nadętych reguł, więc i ja nie wymagam od Was cudów. Wystarczy zostać publicznym obserwatorem lub polubić Rogaczki Kosmetyczne na facebooku i zostawić pod postem komentarz z adresem mailowym i nickiem, pod jakim obserwujecie/lubicie z zaznaczeniem gdzie. Moje gaduły dostaną dodatkowy los :)
Wszystko jasne? W takim razie skromny poczęstunek w dwóch odsłonach:


zestaw I, czyli: Balea, odżywka i szampon z figą i perłą, lakier marmurkowy Lemax, Marion - kuracja z olejkiem arganowym do włosów i żel pod prysznic Balea.


zestaw II, czyli: Organique puder do kąpieli i mydełko o zapachu greckim, Marion - kuracja z olejkiem arganowym do włosów, mini olejek do kąpieli Kneipp o zapachy lawendowym, naturalny olejek arganowy do włosów, lakier Golden Rose z serii Carnival 08, lakier Eveline nr 811, maseczka truskawkowa do twarzy, żel pod prysznic Balea.

***

Przykładowy komentarz powinien wyglądać tak:
fb Asia Kasia / blog Asia Kasia
asiakasia@... 
zestaw I / II / brak informacji będzie przeze mnie rozumiany jako wzięcie udziału w losowaniu obu zestawów.

Na zgłoszenia czekam od 14-30 października włącznie. W ciągu 2-3 dni postaram się podać wyniki i wylosowana osoba będzie miała dajmy na to również 3 dni na kontakt mailowy ze mną. Wszystkie nagrody zakupione są przeze mnie - są to kosmetyki nowe, świeże, nieużywane. Jeśli chodzi o wysyłkę za granicę - z powodów wysokich kosztów wolałabym tego uniknąć szczerze mówiąc, ale... Jestem otwarta na propozycje :) 

Życzę Wam powodzenia i jeszcze raz...
DZIĘKUJĘ, ŻE JESTEŚCIE!!!

pozdrawiam, A


Obsługiwane przez usługę Blogger.