Lato to czas, w którym szczególnie przypominamy sobie o niedoskonałościach naszej skóry. Temperatura idzie w górę, a ilość ubrań gwałtownie spada. Jędrność skóry nawet wśród młodych dziewczyn nie jest taka oczywista, więc temat kosmetyków ujędrniających trafi do wielu z nas :) 

Kosmetyk Tołpy z linii eco spa, to idealny towarzysz w drodze do jędrnej i zdrowo wyglądającej skóry. 
O swoim kosmetyku producent mówi:


Brzmi to wyjątkowo zachęcająco :) A co składa się na ten wyjątkowy Rytuał Spa


Przede wszystkim naturalne składniki i pobudzające olejki eteryczne, dzięki którym używaniu jest jeszcze przyjemniejsze :)


Jeżeli zachęciłam Was do poznania bliżej tego kosmetyku, zapraszam do pełnej recenzji!

Opakowanie: bardzo wygodna, plastikowa butelka z zamknięciem pozwalającym na spokojny transport. Wystarczy wcisnąć jeden bok, aby z drugiej wyskoczył dozownik. Mam nadzieje, że wiecie o co mi chodzi :D
Konsystencja i aplikacja: konsystencja jest jak dla mnie idealna - jest to rzadkie mleczko z dodatkiem olejku, który nie ma nic wspólnego z tłustą wodą. Dobrze rozprowadza się na skórze, szybko wchłania i nie zostawia tłustego, czy klejącego filmu. Skóra jest po aplikacji gładka, miękka i przyjemna w dotyku :)


Wydajność: Bardzo dobra - kosmetyk posłuży naprawdę długo, bo ta konsystencja pozwala niewielką ilością produktu posmarować spory kawałek ciała. 
Zapach: uwielbiam! Jeśli lubicie orzeźwiającą cytrynę w towarzystwie eterycznych olejków werbeny - na pewno Wam się spodoba :) Jest mocny, orzeźwiający i długo utrzymuje się na skórze, a jeszcze dłużej na ubraniu. Więc jeśli nie jesteście pewne, lepiej sprawdźcie zapach przed zakupem.
Działanie: to, o czym mówi producent potwierdzam w stu procentach. Jeśli macie skórę pozbawioną jędrności, suchą i potrzebującą odżywczego kopa - to kosmetyk dla Was :) Skóra po użyciu jest nawilżona i ujędrniona, wygląda zdrowo i jest przyjemna w dotyku. Zapach pobudza i pozwala odstresować się podczas aplikacji produktu :) Kosmetyk jest idealny przy obecnej aurze, ponieważ jego lekka konsystencja dobrze się wchłania i po kilku chwilach możemy spokojnie założyć piżamę :)
Dostępność i cena: udało mi się kupić ten produkt w Rossmannie za ok. 20zł - był wtedy w jakiejś promocji, już kilka miesięcy temu. Jak podaje Wizaż jego cena regularna to 38zł/270ml.

skład dla ciekawskich:

Czy jest to kosmetyk idealny? Tak, jeśli możemy sobie pozwolić na taki wydatek. Problemem może być też dostępność. Ale biorąc pod uwagę działanie, jestem w stanie przyznać mu tytuł najlepszego ujędrniającego kosmetyku jaki używałam :)

Znacie? A może polecacie coś innego na niedoskonałości naszej skóry?
pozdrawiam, A


14 Comments

  1. Patrzyłam na niego i chciałam kupić, ale nie wiedziałam czy się opłaca. Teraz wiem, że tak :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam masło-krem z tej serii i mimo, że początkowo zachwytów nie brakowało (pięknie pachnie!) to po dłuższym czasie stał się zbyt ciężki dla mojej skóry i pojawiły się nieprzyjemne niespodzianki :c
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo kusząca jest dla mnie cała ta seria eco spa, ale ceny regularne mają nie dla mnie, a na promocję coś trafić nie mogę :(
    myślę, że to mleczko przypasowało by mnie również :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie bym użyła i ja :) Może kiedyś będzie promocja!:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż mam ochotę powąchać! Uwielbiam takie nuty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię Tołpę za serię kosmetyków dla mam :) Po przeczytaniu Twojej recenzji skuszę się na to mleczko :)

    W wolnych chwilach zapraszam do siebie na recenzje kosmetyków i makijaże http://lusiakowy.blogspot.com/ Ja oczywiście pozostaję na dłużej i obserwuję blog.

    OdpowiedzUsuń
  7. właśnie szukam jakiegoś ujędrniacza, chciałam kupić balsam z Palmersa, ale może najpierw wypróbuję ten :)

    OdpowiedzUsuń
  8. hmmm brzmi bardzo zachęcająco

    OdpowiedzUsuń
  9. brzmi super! choć musiałabym używać po kryjomu, bo mąż jest alergikiem na cytrusy :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przepadam za mleczkami do ciała, ale skoro szybko się wchłania i nie zostawia tłustej warstwy, to duży plus :D I ten zapach mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spodobała mi się jego konsystencja, zapach nie do końca mój, ale może spróbuję się przekonać ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmmm myślałam niedawno o tym produkcie. Chyba się skuszę. Przypuszczam, że zapach będzie mnie drażnił bo nie przepadam za cytrusami, ale ważne żeby działał ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam skórę pozbawioną jędrności, więc będę musiała go koniecznie wypróbować ;) Jestem ciekawa jak się u mnie sprawdzi te mleczko :)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń

chętnie odpowiem na Twoje pytanie :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.