Dziś będzie krótko i na temat o klasycznym białym lakierze Golden Rose z serii Color Expert o numerze 02. Przed nami sezon na świąteczne zdobienia, w których biel z pewnością będzie brała udział, a ja biel od Golden Rose serdecznie polecam! Color Expert to moja ulubiona seria i tak jak pozostałe kolory - 35, 47 i 50, 76, tak powyższa buteleczka (a w sumie jej zawartość) mnie nie zawiodła. Zapraszam na post :).




Cała prawda o 02:
- dwie wartswy; pierwsza cieńsza i druga grubsza, z bazą w postaci wygładzającej płytkę paznokcia odżywki Golden Rose Smoothing Base oraz topem Insta Dri od Sally Hansen
- wygodny szeroki pędzelek, zakończony zaokrągloną łopatką
- konsystencja bezproblemowa, roprowadza się dobrze i nie zalewa skórek
- kolor; czysta biel, bez wyraźnych ciepłych czy zimnych tonów
- trwałość ciężka do określenia, moje paznokcie nie są na tym polu wymagające i zazwyczaj zmywam lakier z powodu odrostu
- cena: 5,90zł na stronie producenta


Jak widzicie lakier jest naprawdę godny wypróbowania. Czy znalazłam w nim jakieś wady? Żadnych, no może poza stacjonarną dostępnością w moim mieście :). Dlatego jeśli szukacie białego lakieru i lubicie serię Color Expert, serdecznie polecam!


pozdrawiam
Adrianna


Leave a Reply

chętnie odpowiem na Twoje pytanie :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.